Friday 7 October 2011

Cintan Cintun Cinten Cintaktahu

Bf : Kita main satu game nak tak ?
Gf : Game apa ?
Bf : Mcam ni , esok awak tak paya contact saya . Mksudnya tak paya text call or apa apa yng berkaitan lah . Saya pun buat mcam tuu dkat awak okay ? Kita tgok spea menang .
Gf : Okay !

Esoknya , si Gf terpksa lah than rindu dkat Bf . Mengenangkan yng ni satu permintaan , si Gf cuba kuatkan hati .

Keesokkan harinya , si Gf call si Bf . Tapi tak dijwab . So si Gf pegi dkat ruma Bf dia . Di luar ruma ,rmai orng . Dia mula rasa pelik then trus msok ke ruma . Sekujur tubuh terbaring kaku di tnga ruma . Dan tubuh tuu adalah jasad si Bf yng dah meninggal . Mak si Bf pun bagi surat dkat GF .
Surat yng bertulis :

Sayang , smlam awak dpat hdup sehari tnpa saya . Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dpat hdup bhagia tnpa saya . Love you ♥♥♥



Ciuman perkenalan d'pp
Cium sayang d'dahi
Cium kekasih d'bibir
Cium paling panas d d d d

EXZOS MOtor ./











‎~Bukan Laut namanya Jika tidak pernah berombak. 
Bukan CINTA namanya Jika perasaan tidak pernah terluka.
Bukan KEKASIH namanya JIKA hatinya tidak pernah cemburu dan merindu. 
Bukan SAYANG namanya JIKA kekasih tidak pernah menegur kesilapannya. 
Bukan KASIH namanya JIKA anda tidak memberi perhatian pada NYA. 

-- ♥ -- DIMANA ADA CINTA. DI SITU ADA KEHIDUPAN -- ♥ --







‎~awak ni bagaikan TV3 dlm diri sy , "sentiasa m'jadi inspirasi hidupku" . bila b'jauhan dgn awk sy tk kesah , sbb awk ni kan TV9 , "dekat di hati" . awk nk tahu x , bila sy dekat ngn awk , sy rase tenang sgt mcm NTV7 , "i feel good" . walau ape2 pun yg b'laku , sy harap lepas ni hbngn kita mcm radio HOT FM , "lebih hangat dari biasa" . org sllu ckp manusia ni umpama ASTRO , "mcm2 ade" . tp sy harap sgt bile sy ade masalah awak tk jd mcm NABIL , "lu pikir la sendiri..." ~~ :)






‎~TAKDIR kadang-kadang MEMPERTEMUKAN kita dengan SESUATU yang tidak diundang, MEMBERI apa yang tidak dirancang, MEMAKSA kita mengalirkan air mata kesedihan serta membuatkan kita rasa kehilangan... Namun TAKDIR juga menerpa kita dengan erti perkenalan, menyulam erti kasih sayang, menanam erti persahabatan, menghadiahi kemanisan dalam kegembiraan, menyemai benih keakraban, serta memberi PELUANG menilai siapa SAHABAT, siapa KAWAN dan siapa sekadar KENALAN yang mengisi ruang dalam episod kehidupan..~






AKU ..
ingin engkau ada d sini ..
menemani ku saat sepi ,
menemani ku saat gundah ..
berat hidup ini tanpa dirimu ..
ku hanya mencintai kamu .
ku hanya memiliki kamu .
AKU RINDU SETENGAH MATI KEPADAMU :')
sungguh ku ingin kau tahu .
AKU RINDU SETENGAH MATI .

MAAFKANLAH ku tak bisa hidup tanpa kamu .
fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu .
yang ku ada hanya kamu saja :)

MENGAPA kau pergi . 
di saat aku mulai mencintaimu .
berharap engkau menjadi kekasih hatiku malah KAU PERGI JAUH DARI HIDUPKU :'(

BERSAMA-sama , tempuhi segala !
waktu jalann masih jauh ,
hanya kau dan aku yg tahu :D