Wednesday 5 October 2011

FaceBOOB Page

Assalamualaikum . Salam Sejahtera .

Ya ?
Tahu2 .
Hmm, sorry la .
Busy la .
Akan datang k .
Nanti free la eh .

Ni ayat yg aku bg org tnye blog aku . Kenapa tak update . Aku tkde idea , aku busy . Tu la masalah .

Okay . Stupid Topic kita harini fasal Facebook Page .

Ramai dok cakap (Budak skolah aku terutamanya)

Echam, Abg magic, Sakai, Sial Jai Puih, Kelas kau jah , kenapa kau sebelum buat performance kat sekolah tu tak buat page ? Kau ingat kau dah buat haritu kau dah market ke ?

Haha , actually plan nk buat page dah lama . Sampai ada yang tolong nk buat kan . Tapi aku taknak buat sebab aku tengok macam takda pun yg nk kat page aku tuh . keke . So , bila lepas aku perform tempoh hari . Aku tengok bebudak suka dengan performance aku . Dan ada yang puji . Aku suka tengok mereka . And mereka la kunci aku . Sebab tu aku baru buat page . And dyorg la yang akan nak page aku tu .

Pasal tu aku tak sombong dengan mereka . Layan mereka mana aku mampu je . hehe .


So , bila aku buat pages tuh . Ada pulak tak suka . Ada pulak buat cerita . hehe . Nak buat cemana . Ignore them who makes us down rite ?
Cerita lain pulak , bila aku dah buat page tuh , ramai pulak yang buat . haha . nice . Dalam fikiran , ni tkleh jadi ni . Dia buat , takkan aku tkpayah buat . Kalau dia suruh like page dia , aku suruh dia like page aku balik . Dalam fikiran dia la kan . Orait . Buatlah . Aku buat page bukan sesuka . Aku buat ada motif . Alhamdullilah sejak aku buat , aku ada lah sikit2 orang dok panggil buat show walaupun tak seberapa kan . Okaylah , jari dah lenguh . Mata dah keluh . Nafas dah separuh .

Asalam